برای درمان و از بین بردن زگیل صورت چه کاری باید انجام دهیم؟

روش های تشخیص انواع بیماری و به روز ترین مطالب پزشکی

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

برای درمان و از بین بردن زگیل صورت چه کاری باید انجام دهیم؟


زگیل می تواند در هر نقطه از بدن ایجاد شود ولی از آنجا که احتمال شیوع آن از طریق تماس بیشتر است ، به احتمال زیاد به شکل زگیل صورت ، دست ، انگشتان یا بین آن ها و  پاهای شما در مرحله اول ظاهر می شوند.

انواع زگیل ها توسط ویروس پاپیلومای انسانی یا همان ویروس اچ پی وی (HPV) ایجاد می شوند. که تعداد کاملا انگشت شماری از 100 نوعی که این ویروس دارد، منجر به زگیل می شود. جلوگیری از ویروس کار سختی است زیرا این ویروس می تواند در انواع سطوح مانند حوله ها ، کف ، دستگیره درها و میزها زندگی کند. همچنین می تواند تا یک سال پیش از ظاهر شدن این زائده گوشتی، در بدن فرد وجود داشته باشد. به همین دلیل، تعیین این که چگونه در معرض خطر ویروس اچ پی وی قرار گرفتید یا از کجا این ویروس به شما سرایت کرده ،عملاً غیرممکن است.

همچنین ویروس ناشی از زگیل ها از طریق لمس اشیاء و تماس انسان با انسان گسترش می یابد، بنابراین تنها راه برای اطمینان یافتن از عدم ابتلا به ویروس پاپیلوم انسانی انجام چکاپ و آزمایش های چند ماه یک بار می باشد.

در این مقاله به بررسی انواع زگیل های صورت و چگونگی تشکیل آن ها می پردازیم.

ادامه مطلب درمان زگیل صورت در کلینیک اچ پی وی

دسته بندی فشارخون پایین

افت فشار خون وضعیتی (ارتوستاتیک): افت ناگهانی فشار خون هنگام ایستادن از حالت نشسته یا بعد از دراز کشیدن است.

فشار خون پایین بعد از غذا خوردن (هایپوتنشن پست پرندیال): این افت فشار خون یک تا دو ساعت بعد از خوردن غذا رخ می‌دهد و بیشتر افراد مسن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

هایپوتنشن ناشی از سیگنال‌های مغزی معیوب (هایپوتنشن عصبی): این اختلال که باعث افت فشار خون بعد از ایستادن طولانی مدت می‌شود، بیشتر بزرگسالان و کودکان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد که به دلیل ناسازگاری بین قلب و مغز رخ می‌دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.